Referenties

Deze referenties worden aangeleverd door onze Partners en Experts en gecheckt door AFAS bij de opgegeven contactpersoon.

Bij SBB implementatie financieel, als onderdeel van de grotere AFAS implementatie, gezamenlijk met de klant en AFAS opgepakt. Hiernaast cooridinatie van de conversies financieel en gehele landschap aangaande koppelingen bij de klant. Gehele AFAS implementatie onder leiding van Maurce van der Geest.
Tianlun Zheng van Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB)
Overheid - ZBO
Optimalisatie van het onboardingsproces. Denk aan draaiboektaken, inwerktraject, aanvraag middelen en taken voor de sollicitant op OutSite (sollicitant self service).
Nina Holtkamp van QVOX
Zakelijke dienstverlening - Advies & Consultancy
Voor SBB heb ik de inrichting gerealiseerd voor het proces: Exitgesprekken voor medewerkers die uitdienst gaan. Inrichting van vrij dossieritem, nieuwe workflow en een formulier met vrije velden. Vanuit het draaiboek uitdienst wordt de workflow ingestuurd naar de medewerker.
Natasja Spaans van Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB)
Overheid - ZBO
Tijdens de gehele implementatiefase ondersteund. Voor de live-gang ondersteund bij testen, schrijven van testscripts en aanpassen van de bevindingen. In de optimalisatie/nazorg fase heb ik me bezig gehouden met inrichten van documenten, werkgeversverklaring, (verzuim)dossier, balansbudget GGZ, workflows en verder aanpassen van de bevindingen.
Saskia Pouw van Stichting GGz Breburg Groep
Gezondheidszorg - GGZ | NPS 6
Betrokken geweest bij de implementatiefase, optimalisatiefase en daarna het functioneel beheer opgepakt. Ik heb verschillende declaraties aangemaakt, type dossieritems, documenten, analyses, signalen, mails, workflows en autorisaties.
Jeannette de Mos van Stichting Parlan
Gezondheidszorg - Jeugdzorg | NPS 9
Tijdens mijn opdracht voor gemeente Heemskerk heb ik de HRM afdeling ondersteund op het gebied van functioneel beheer (o.a. aanpassen en inrichten van workflows/condities) en maken van analyses (instroom, doorstroom en uitstroom, analyse aangekocht verlof).
Masaya Zeldenrust van Gemeente Heemskerk
Overheid - Gemeente
Als projectleider bij Werkom draag ik de verantwoordelijkheid voor de implementatie en het testen van Finance, CRM, Ordermanagement, Projecten en Change aan de klantzijde. Hiermee zetten we essentiƫle stappen in het optimaliseren van de operaties en het verbeteren van de dienstverlening aan klanten.
Henk Guldemeester van Werkom
Overheid - WSW (Sociale werkvoorziening)
Bij GGz Oost-Brabant maakte ik onderdeel uit van het FAB team, waarbij ik verantwoordelijk ben voor het optimaliseren van HR processen in AFAS. Ik adviseer, richt de processen in en neem de interne functioneel beheerder hierin mee. Tevens ben ik verantwoordelijk voor het dagelijkse functioneel beheer, het oppakken van tickets en het uitleg geven aan key-users en gebruikers.
Martijn Janssen van GGZ Oost Brabant
Gezondheidszorg - GGZ
Optimaliseren van het werving & selectieproces. Hierbij heb ik verschillende gesprekken gevoerd met de recruiter om het ingerichte proces zo aan te passen naar wens. Hiervoor heb ik verschillende profielen, workflows en overzichten ingericht. Ook heb ik een extra proces ingericht voor het uitnodigen van de sollicitanten voor de onboardingsbijeenkomst.
Jeannette de Mos van Stichting Parlan
Gezondheidszorg - Jeugdzorg | NPS 9
Als Functioneel beheerder/Consultant bij Jordex heb ik o.a. indienst- en uitdienstdraaiboeken ingericht, instroom- en doorstroomprocessen getest en aangepast. Inclusief het inrichten van documenten. Verder was ik beschikbaar voor de afdeling HRM om issues in AFAS op te lossen.
Bianca Klapwijk van Jordex Shipping and Forwarding B.V.
Vervoer - Opslag en dienstverlening voor Vervoer
Vorige | Volgende