Referenties

Deze referenties worden aangeleverd door onze Partners en Experts en gecheckt door AFAS bij de opgegeven contactpersoon.

Betrokken bij de implementatie HRM van Bravis Ziekenhuis. Ik begeleid de testsessies, maak testscripts, ondersteun en adviseer. Ik heb o.a. een mini proefmigratie gedaan van de benodigde medewerkers zodat zij met hun eigen juiste gegevens kunnen testen. Ook heb ik arbeidsovereenkomsten ingericht.
Dorus Lamet van Stichting Bravis Ziekenhuis
Gezondheidszorg - Ziekenhuizen SAZ
Implementatie HRM/payroll: Als consultant ondersteun ik bij de implementatie. Ik sluit aan bij de inrichtingsdagen en richt daarbij processen in zoals verlof, verzuim, MSS, declaraties, workflows. Daarnaast ben ik betrokken bij de testsessies en vervolgens het aanpassen van de testbevindingen. Daarbij heb ik contact met de organisatie om de benodigde informatie te krijgen.
Mark Hintzen van Veiligheidsregio Zuid Limburg (VRZL)
Overheid - Veiligheidsregio
Bij Kibeo heb ik een proces voor het Opbouwschema bij verzuim ingericht. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de functionaliteit Nacalculatie. Medewerkers kunnen per nacalculatieregel invullen hoeveel uur iemand weer gaat werken die dag en waar die uren werk uit bestaan.
Marcel de Bruijne van Stichting Kibeo
Onderwijs - Kinderopvang
Implementatie AFAS ERP: Procesbeschrijving, Impactanalyse, Implementatie HRM/Payroll en de change/communicatie daaromheen.
Faith Rouw van Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden (VGGM)
Overheid - Veiligheidsregio
Sinds september 2023 ben ik werkzaam als Functioneel Beheerder (extern) bij stichting Laurens. Hier heb ik o.a. in samenwerking met de senior Functioneel Beheerder een ondersteunende bijdrage kunnen leveren aan het inrichten van het procuratieschema.
Liselotte Herfst - Visser van Stichting Laurens
Gezondheidszorg - VVT
Op verzoek van de afdeling Inkoop bij stichting Laurens is een wijziging in de inrichting van de bestelmodule gedaan. In de bestelmodule is nu alle dienstkleding per functie gesorteerd in de product catalogus. Dit is een stuk overzichtelijker voor de gebruiker.
Anne van Assen van Stichting Laurens
Gezondheidszorg - VVT
Op verzoek van de afdeling Inkoop samen met de senior Functioneel Beheerder een extra OCI-koppeling aangemaakt voor een leverancier die al bekend was, maar waar op een andere locatie binnen stichting Laurens geleverd moest worden.
Anne van Assen van Stichting Laurens
Gezondheidszorg - VVT
Op verzoek van de afdeling Inkoop samen met de senior Functioneel Beheerder het proces rondom inkoopaanvragen met meerdere regels ingericht.
Anne van Assen van Stichting Laurens
Gezondheidszorg - VVT
Mijn dagelijkse werkzaamheden bij stichting Laurens bestaan o.a. uit tickets oppakken via Topdesk. In dit urgente ticket kon de afdeling Inkoop na het aanmaken van een inkooporder niet verder, doordat de order niet automatisch naar de leverancier werd gestuurd. Er zat een hoge urgentie bij dit ticket, doordat ze de bestelde artikelen snel nodig hadden. Het probleem zat 'm in de filterautorisatie, waar de rol 'Inkoop' niet voor geautoriseerd was.
Miranda van Weers van Stichting Laurens
Gezondheidszorg - VVT
In mijn tijd bij stichting Laurens heb ik om de week key user gesprekken per afdeling (Inkoop / FAD) gevoerd. Hier werden de actielijst en actiepunten besproken. Inrichting die direct opgepakt kon worden is gelijk ingericht. Alle informatie die hieruit kwam heb ik gedocumenteerd en de notulen doorgestuurd naar de medewerkers van de afdelingen.
Liselotte Herfst - Visser van Stichting Laurens
Gezondheidszorg - VVT
Vorige | Volgende