Referenties

Deze referenties worden aangeleverd door onze Partners en Experts en gecheckt door AFAS bij de opgegeven contactpersoon.

Bij Werkom de implementatie Finance, CRM, Ordermanagement en Projecten opgepakt. Mijn rol in dit project projectmanager aan de klantkant.
Ingrid Haster van Werkom
Overheid - WSW (Sociale werkvoorziening)
Bij Vebego als projectmanager de rol vervuld in communicatie en aansturing werkgroep IT-implementatie programma implementatie AFAS. De implementatie betrof een gedeeltelijke overstap van SAP naar HRM AFAS met grote complexiteit.
Jenny Wilms van Vebego Service & Expertise B.V.
Facilitair - Schoonmaakbedrijven | NPS 7
Bij GGz Breburg ben ik onderdeel geweest van het projectteam AFAS Implementatie als Werkgroepvoorzitter Verzuim/Verlof. Verantwoordelijk voor de livegang van verzuimprocessen en processen bijzonder verlof: ((on) betaald ouderschapsverlof, (aanvullend) geboorteverlof, (on) betaald verlof.
Marian Vissers van Stichting GGz Breburg Groep
Gezondheidszorg - GGZ | NPS 6
Bij Ziekenhuis Amstelland heb ik de optimalisatiefase ondersteund en daarbij diverse processen verder gedigitaliseerd. Denk aan Werving & selectie, gesprekkencyclus, werkgeversverklaring, vrijwilligersportaal en aanvraag generatiebeleid. Hierbij is alles naar wens van de klant ingericht.
Suzanne Zondervan van Ziekenhuis Amstelland
Gezondheidszorg - Ziekenhuizen SAZ
Bij Gemeente Heemskerk ben ik betrokken geweest bij de optimalisatie van huidige processen. Denk bijvoorbeeld aan het inrichten van diverse verlofsoorten, thuiswerkfaciliteiten, analyses en cao wijzigingen zoals verlofharmonisatie. Daarnaast heb ik Masaya (Functioneel Beheerder) opgeleid en wegwijs gemaakt in AFAS, waarna onze samenwerking in de vorm van sparringpartners verder ging.
Masaya Zeldenrust van Gemeente Heemskerk
Overheid - Gemeente
Betrokken bij implementatie HRM/Payroll als Functioneel Consultant. Denk aan inrichten, functioneel testen en organiseren van keten- en gebruikerstesten. In optimalisatiefase processen verbeterd en aanspreekpunt voor afdeling P&O.
Jildou Kaastra van Onderwijsgroep Midden-Friesland (OGMF)
Onderwijs - VO besturen
Bij Bravis ben ik mede verantwoordelijk voor het beheer van de ERP inrichting in AFAS. Bravis maakt gebruikt van CRM, Financieel en Ordermanagement, inclusief koppelingen met Filelinx en Trancon. Samen met de andere beheerders dragen we zorg voor een optimale inrichting, behandelen we incidenten in de huidige inrichting en denken we mee over optimalisatiekansen binnen het pakket.
Ineke van Adrichem van Stichting Bravis Ziekenhuis
Gezondheidszorg - Ziekenhuizen SAZ
Bij de Antonius Zorggroep ben ik de projectleider geweest voor het project HR Optimalisatie AFAS. Doel was om de inrichting te optimaliseren en daarmee de administratieve last te verminderen. In dit project werkte ik nauw samen met de functioneel beheerder, de personeelsadministratie en salarisadministratie van het Antonius. Het was mijn verantwoordelijk dat het project binnen budget en planning bleef, ik was de gesprekspartner voor de stuurgroep, de externe ondersteuning en overige stakeholders en verantwoordelijk voor een kwalitatief goede optimalisatie van de verschillende thema's.
Dénise Verhoeven van Stichting Antonius Zorggroep (AZG)
Gezondheidszorg - Ziekenhuizen SAZ
Het volledige beheer van de AFAS omgeving. QVOX werkt met alle onderdelen van AFAS, waarbij de onderdelen Projecten en Financieel het meest gebruikt en uitgenut worden. Samen met collega's zorgen we voor een optimale inrichting, verhelpen we storingen en sparren we met de gebruikers over verbeteringen.
Nina Holtkamp van QVOX
Zakelijke dienstverlening - Advies & Consultancy
Het volledige beheer van de AFAS omgeving. QVOX werkt met alle onderdelen van AFAS, waarbij de onderdelen Projecten en Financieel het meest gebruikt en uitgenut worden. Samen met collega's zorgen we voor een optimale inrichting, verhelpen we storingen en sparren we met de gebruikers over verbeteringen.
Nina Holtkamp van QVOX
Zakelijke dienstverlening - Advies & Consultancy
Vorige | Volgende